Саопштења

Чучковић: Ђилас Велики брат демагогије

САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ / 22.11.2021.

 

Мирослав Чучковић

члан Председништва Српске напредне странке и председник Градске општине Обреновац

 

Данас је велики дан за Београд. Није било много таквих тренутака у његовој историји. Почетак изградње Газеле, палате Албанија, Народне Скупштине, почетак изградње Новог Београда и Београда на води могу се назвати таквим, важним датумима у историји престонице.

Изградња метроа почиње данас. Велике метрополе су и пре читав век почеле да граде своје независне шинске системе. Многе од њих и дан данас граде нове линије, шире мрежу и прилагођавају се данашњим потребама свог становништва. Београд, на жалост, има тај усуд да је једини град на свету који сваки пут има протесте против подухвата својих градитеља. У шали неки би рекли да је то зато што су први протест покренуле даме лаког морала против изградње јавне расвете код тадашње кафане ''Хамбург'' под изговором да ће светиљке умањити промет јер ће "честити људи" престати да долазе и користе њихове услуге, али ево, то је и данас неписано правило.

Заказан је протест.

Вођа протеста, потрчко шиптарске лобисткиње Виоле фон Крамон из унутрашњости Србије под називом Ћута и замислите бивши управитељ Шапца Зеленовић којем, од ''зелене агенде за коју се залаже'', од руке иду једино долари које прима од страних агентура да би рушио развој Србије.

Драган Ђилас, док је био нормалан (није ни први ни последњи кога су паре промениле, нарочито оне лако стечене) био је заговорник изградње метроа. Данас је он краљ демагогије који се придружује протесту против изградње истог.

Упућени ће рећи да је то можда више због отворене мржње према Тадићу и Јеремићу који су, пре више од 10 година са тадашњим председником Француске Саркозијем, потписали споразум о изградњи метроа, али ја ипак верујем да је то чиста завист према ономе што данас ради Вучић. Ипак је Вучић створио финансијски моћну државу, способну да изгради метро. О 10 аутопутева, преко 250 фабрика, 50 болница и клиничких центара нећемо сад.

И шта год данас био изговор, па и онај најглупљи, да ће Ранжирна станица Железник из 1970. на чијем месту почиње метро угрозити километрима и километрима удаљену реку Саву и водоизвориште неће моћи да сакрије да је у питању чиста демагогија. Још горе, мада не би био први пут (јер сетите се шта ће Обреновчанима нова пијаца) позиција почетне станице не треба да иде на руку гулији из Сремчице, Лазаревца, Железника, Жаркова, Умке и Обреновца, јер јелте они нису Београђани. Тако се према нама понашао и као градоначелник тако да, ништа ново.

Ђиласу његови упосленици Мариника и друштво треба да кажу да се лаж и демагогија на његовом лицу виде и да је његов долазак на протест и заказана глума у старту осуђена на пропаст. Распршила се та демагогија као мехур од сапунице када се распламсало градилиште Београда на води на које је данас поносан свако ко иде баш преко те оспораване Газеле.

Распршиће се и ова демагогија данас. Урадиће то машине и градитељи нашег, београдског метроа. Краљ демагогије, наш Велики брат Ђилас остаће само једна у низу баба нарикача на сметлишту историје.

 

 

 

СЛУЖБА ЗА ИНФОРМИСАЊЕ

СРПСКА НАПРЕДНА СТРАНКА