Вести

Десет савета Тадићу

Знамо да све полази из породице, дакле од малих ногу:
1. Значи, деца под обавезно на улицу сваки пут када се Вођа враћа са неког путовања, заставице у руке, осмехе на лица и љубав ће ући у мала срца - тако се формира база будућих бирача, јер сви знамо да нису предстојећи избори једини избори који су пред нама!
2. У Ташмајданском парку под хитно подићи споменик и нашем Вођи. По могућству што ближе Спортском центру где је Вођа као мали тренирао ватерполо. Ово би био потез усмерен ка најстаријој популацији, јер знамо да они у највећем броју седе по парковима. Тако би и они постали сигурно бирачко тело ДС.

3. На сваком тргу, високој згради, аутобуском стајалишту и сл. поставити билборд са Вођиним ликом. Да и остатак народа, оно што се зове радно способна популација, не изгуби контакт с његовим ликом. И, ту се просто морају родити неке емоције.
4. Укинути изборе. Бар до даљег. Нема смисла трошити новац, време и енергију на небитне формалности, кад се ионако зна да су сви за Вођу и његову странку.
5. Ако је то немогуће, онда забранити рад свим странкама осим оним које су отворено уз Вођу.
6. Ако је и то немогуће, онда наставити са спровођењем акције затварања медија за све осим за Вођу и његову странку. И то по систему: 1/3 новинара отпустити, 1/3 купити, а 1/3 толико преплашити да ће пристати да раде чак и кад нису плаћени.
7. Забранити окупљања у групама већим од 3. Ко зна какве се све идеје могу јавити у таквим, већим групама.
8. Увести апсолутну контролу над Фејсбуком, Твитером и осталим друштвеним мрежама. Не може свако да има приступ интернету. Уосталом, у праву је она комичарка Чендлер: Откуд и шта ће Србима Фејсбук? По Вођу и његову Странку су опасни сви који знају да се потпишу, а да то не подразумева стављање крстића испод неког текста.
9. У школе увести обавезно учење Вођине биографије, а ученике са слабијим капацитетом бар научити како да ходају као Вођа или како да „бацају пет“ попут њега.
10. Један од стадиона у Београду, може и у унутрашњости, ионако нам је спорт на ниским гранама; издвојити за припаднике и симпатизере СНС-а, ако не дуже, онда бар док траје кампања. Стадион, наравно, оградити жицом.

Ето, то је бар још 10 начина. Значи, креативни тим је потпуно подбацио. Сменити креативни тим!
(Вођина примедба, преузета од поверљивог извора).

Ако све то не помогне, онда помоћи, заправо, и нема. Јер, ко је још луд да се бави дизањем производње, довођењем страних инвеститора, контролом цена, запошљавањем незапослених, а нарочито оних 400.000 који су у последње три године остали без својих радних места, борбом против корупције на свим нивоима, преиспитивањем незаконито спроведених приватизација и укидањем народних кухиња - јер би се тако постигла атмосфера да би у Србији сви могли пристојно да живе од свог рада. Али, то је сувише тешко. Маркетинг је лакши. Готов је!

Ауторски текст Александра Вучића је реакција на Данасов чланак „Савети које ДС уочи изборне кампање добија од консултаната и истраживача јавног мњења: За победу кључни Тадић, нова радна места и четири колоне“ (25.06.2011)