Вести

Мали: Србија на добром путу, расте квалитет живота грађана

Министар финансија Синиша Мали изјавио је да је Србија на добром путу и да се из године у годину подиже квалитет живота грађана, подиже животни стандард.

Мали је, у Скупштини Србије, посланике подсетио да је 2013. године стопа незапослености била 25,9 одсто, а да је данас око 12 одсто и да држава наставља да се бори за свако радно место.

"Стопе раста биле су негативне када су они (Демократска странка) водили Србију. Ми сада имамо стабилне стопе раста. Прошле године стопа је била 4,3- 4,4 одсто БДП-а и Србија је била међу пет, шест земаља у Европи које најбрже расту", нагласио је Мали.

Додаје да је јавни дуг у БДП-у 2014. године био 78 одсто, као последица погрешне политике, а да је данас јавни дуг у односу на БДП 50,1 одсто.

"Сваки макроекономски показатељ нам је бољи него пре седам година. Има више страних директних инвестиција, фабрике се отварају у сваком граду. Наш циљ је да и млади и старији могу да зараде у нашој земљи", истакао је Мали.

Говорећи о ситуацији у каси града Београда када је он преузео кормило престонице од Драгана Ђиласа, Мали је подсетио да је дуг Београда био 1,2 милијарде евра, а да је буџетски дефицит био изнад 20 одсто.

Да је трудницама и породиљама, установама социјалне заштите, школама и вртићима дуговано на стотине и стотине милиона динара.

"У исто време компаније Ђиласа расле су и зарађивале све више и више док је Београд пропадао", рекао је Мали и додао да је Град за подземне контејнере издвојио шест милиона евра, да је новац отишао фирми која је отишла у стечај.

Мали је рекао да је Ђилас деци одузео Пионирски град и да је тамо зарађивао новац на Великом брату. Он је указао и на реплику Теразија на Новом Београду где је уложено 500.000 евра, али и набавку 200 соларисових аутобуса који су плаћани више од 200.000 евра, док су Икарбусови били 30 или 40.000 евра мање.

Подсетио је и на Кафове трамваје који су плаћени 2,3 милиона евра по возилу, док је Дебрецин исте те трамваје плаћао дупло јефтиније.

"Београд је консолидован, постао је град кранова. Од најружнијег дела града направили смо највеће градилиште Европе, где ради више од 1.500 људи. Покренули смо грађевинску индустрију", закључио је Мали.

 

 

 

Извор: Танјуг