Доц. др Зорана Михајловић - 07.10.2011.
Још један пример медијске кампање јесте изградња метроа у Србији, односно у Београду. СНС пита Драгана Ђиласа шта је радио три године и зашто за три године није направљена студија изводљивости за метро. Друго питање је ко ће да финансира метро у Београду? Хоћемо ли опет да се задужујемо као што нас је задужио за мост? Подсетићу вас да је укупно задужење Београда за три године порасло са 94 милиона евра на 500 и више милиона евра. Треће питање је на основу чега и на основу којих критеријума је Драган Ђилас направио споразум, односно меморандум о изради студије изводљивости са француском компанијом? Зашто није било јавног позива и колико то кошта израда студије изводљивости? Дакле, опет је у питању предизборна кампања.
Такође, СНС оштро осуђује све оне који су решили да криминализују српско становништво на северу Косова. Ми сматрамо да та хајка која постоји практично против Срба од стране Београда и београдског режима је нешто најстрашније што је власт могла да уради. Сви они који данас говоре о Звонку Веселиновићу у ствари покушавају да ослабе Србе на северу Косова и, самим тим, да ослабе позицију Србије по овом питању. Такође, за разлику од власти, СНС нуди одговоре на сва питања, СНС је припремила програм, белу књигу „Програмом до промена“ коју ћемо представити 29. октобра у Нишу, на прослави три године наше странке. Сви одговори на питања у економији, у социјалној политици, у инфраструктури, у енергетици, у пољопривреди биће представљени 29. октобра ове године.
Изволите ако има питања? Питања нема, хвала лепо!